E-mail z kodem rabatowym powinien dotrzeć na Twoją skrzynkę w przeciuągu 15minut. Sprawdź wszystkie foldery na Twojej skrzynce pocztowej (w tym: spam, oferty, inne).
W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
Nie potrzebujesz rejestrować konta, by móc złożyć zamówienie w naszym sklepie.
Czy istnieje minimalna wartość zamówienia?
Nie, w naszym sklepie nie ma minimalnej wartości zamówienia.
W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?
W naszym sklepie wyróżniamy kilka form płatności:
– przedpłata, przelew tradycyjny
– przedpłata, przelew online przez Przelewy24
– przedpłata, karta kredytowa przez Przelewy24
– przedpłata, płatność Paypal
– przedpłata, karta kredytowa przez Paypal
Czy otrzymam rachunek za złożone zamówienie?
Tak, do każdego zamówienia drukujemy paragon fiskalny.
Czy mogę otrzymać fakturę vat zamiast paragonu?
Jak najbardziej, wystarczy w komentarzu do zamówienia (przy wpisywaniu adresu) dopisać dane do faktury Vat. Fakturę wyślemy na wskazany adres e-mail.
Kiedy mogę zamówić z darmową dostawą?
Darmową dostawę otrzymasz przy zamówieniach na kwotę powyżej 159zł bez względu na rodzaj płatności i formę dostawy.
Czy mogę zamówić z odbiorem osobistym?
Niestety, na chwilę obecną odbiory osobiste nie są możliwe.
Czy mogę zamówić stacjonarnie?
Przygotowaliśmy dla Ciebie listę punktów, w których możesz kupić nasze produktu. Koniecznie zajrzyj do zakładki „Gdzie jesteśmy?”
Jak długo muszę czekać na wysłanie mojego zamówienia?
Standardowy czas realizacji Twojego zamówienia wynosi 24 godziny, ale w wyjątkowych sytuacjach czas może się nieznacznie wydłużyć – nie dłużej jednak niż 48 godzin.
W jakich godzinach kurier dostarczy moją paczkę?
Kurierzy pracują w godzinach 8-17, ale może się to zmieniać w zależności od regionu, warunków pogodowych czy spedytora realizującego dostawę.
Ile trwa dostawa zamówienia?
Zazwyczaj jest to 1 dzień roboczy.
Co zrobić jeśli zawartość paczki nie jest zgodna z moim zamówieniem?
W przypadku, gdy zawartość zamówienia nie zgadza się z Twoim zamówieniem, koniecznie napisz do nas – na pewno wyjaśnimy każdy taki przypadek.
Co zrobić, gdy moja paczka została uszkodzona w transporcie?
Koniecznie spisz protokół uszkodzenia z kurierem oraz prześlij do nas taką informację wraz ze zdjęciem protokołu.
Czy mogę zamówić personalizowany zestaw prezentowy?
Obecnie oferujemy tylko te zestawy prezentowe, które są widoczne i dostępne na naszej stronie internetowej.